Inleiding - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Joske - WaarBenJij.nu Inleiding - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Joske - WaarBenJij.nu

Inleiding

Door: Joske

Blijf op de hoogte en volg Joske

28 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Philadelphia

Ola!

Via deze weblog zal ik jullie een beetje op de hoogte houden van de avonturen die ik ga beleven in Peru.

Het plan tot nu toe:
28-10-2014: op naar Lima, 3 dagen later naar cusco om daar een talencursus te volgen en vrijwilligerswerk te doen. Daarna wil ik nog van alles gaan zien van peru en wellicht ook nog een deel Bolivia.
23-01-2015 vlieg ik weer terug wat zal betekenen dat ik 14 januari weer op Nederlandse bodem sta.

Kortom: alles ligt nog open, behalve het feit dat het bijzonder en genieten wordt!
Ik ben bereikbaar wanneer ik WiFi heb via mail, app en FaceTime en natuurlijk via een bezoek aan peru. Laat dan even weten dat je eraan komt, dan pik ik je op van het vliegveld ;)

Geniet van de rust in Nederland, voor jullie het weten ben ik weer terug

Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Philadelphia

Reis naar peru

2,5 maand genieten

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2015

Peruaanse kerst, oud&nieuw en de rimboe

20 December 2014

Vervolg prachtig bolivia

11 December 2014

Uitstap(je) naar Bolivia!

01 December 2014

Machu Picchu!

01 December 2014

De Nederlandse toerist
Joske

Actief sinds 29 Okt. 2014
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 4353

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 31 December 2014

Reis naar peru

Landen bezocht: